مدیریت وظایف
سیستم مدیریت وظایف (Task Manager) با توجه به نیاز کاربران ابرایران به صورت یکپارچه با سیستم مدیریت کسب و کار به صورت تحت وب طراحی شده است این سیستم مدیران مجموعه ها را قادر میسازد که پروژه هایی را جهت انجام تعریف و مدیریت نمایند و برای هر پروژه افرادی را در نظر بگیرند و وظایف مربوط به هر عضو را پیگیری و مدیریت نمایند و از طرفی به راحتی از پیشرفت کارها مطلع شوند این سیستم با اتصال به gmail کاربری بهتری را برای کاربران به ارمغان آورده است.
یکی از ویژگیهای این سیستم امکان استفاده کاربران خارج از پرسنل سازمان است که فقط با دسترسی به این بخش میتوانند عضوی از تیم شما باشند، پروژه های مربوطه و وظایف خود را مشاهده کرده گزارشات انجام کار ها را ثبت نمایند.
سیستم مدیریت وظایف راهی برای ایجاد نظم و بهره وری بیشتر نیروی انسانی خواهد بود که در نتیجه کمک شایانی به ایجاد رضایتمندی مشتریان خواهد کرد .
یک کسب و کار فعال علاوه بر مدیریت مالی توسط نرم افزار حسابداری نیاز به بخشهای دیگری نیز دارد که به صورت آنلاین و بدون مرز مدیریت روابط پرسنل را تسهیل نماید سیستم مدیریت وظایف به صورت یکپارچه در عین حال مستقل این مهم را برآورده ساخته است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با این سیستم ویدئوی آموزشی مربوطه را مشاهده نمایید.
برای مشاهده اینجا کلیک نمایید