ارتباط با مشتریان
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به استراتژی هر کسب و کار برای مدیریت ، تحلیل و نتیجه گیری رفتار میان سازمان و مخاطبانش گفته می شود که در صورت انجام صحیح و منظم این فرآیند ها باعث رضایت مندی مشتری و در عین حال تکرار و افزایش خرید و بوجود آمدن مشتریان وفادار می شود. با توجه با تعدد رقبای موجود در فضای کسب و کار و فراوانی گزینه های مختلف پیش روی مشتریان و مخاطبان کسب و کار مدیریت صحیح ارتباط با مشتری فقط از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان امکان پذیر است، این سیستم فرآیندهای ثبت و پیگیری اطلاعات مشتریان ، ویژگی های شخصی و شخصیتی ، علایق و اینکه مشتری از چه سبک برخوردی خوشنود می شود را ثبت و در لحظه ارتباط به کاربران کمک می کنند تا ارتباط مفید ، موثر و رضایت بخشی را مدیریت کنند. از این رو ابرایران سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به صورت یکپارچه با نرم افزار حسابداری و فروش ارائه کرده است که این امر باعث افزایش کاربردپذیری و بهره گیری بیشتر کاربران می شود.